U più grande pruduttore di ramu in u mondu hà appassiunatu u mercatu: da un puntu di vista fundamentale, l'offerta di ramu hè sempre in mancanza.
Codelco, un giant di ramu, hà dettu chì, malgradu a recente calata forte di i prezzi di u ramu, a tendenza futura di u metale di basa hè sempre bullish.
M á Ximo Pacheco, presidente di Codelco, u più grande pruduttore di rame in u mondu, hà dettu in una entrevista à i media sta settimana chì, cum'è u megliu cunduttore di l'elettrificazione, e riserve di rame glubale sò relativamente limitate, chì susteneranu a tendenza futura di i prezzi di u rame. Malgradu a volatilità recente di i prezzi di u ramu, da un puntu di vista fundamentale, u ramu hè sempre in carenza.
Cum'è una impresa statale, u guvernu chilenu sta settimana hà rottu a tradizione di vultà in tutti i prufitti di a cumpagnia è hà annunziatu chì permetterà à Codelco di mantene u 30% di i so prufitti finu à u 2030. Pacheco hà dettu chì durante u so mandatu cum'è presidente di Codelco, u scopu annuale di produzzione di rame di Codelc ferma à 1,7 milioni di tunnellate, ancu questu annu. Hè ancu enfatizatu chì Codelco hà bisognu di mantene a so cumpetitività cuntrullendu i costi.
U discorsu di Pacheco hè destinatu à appacià u mercatu. U prezzu di u rame LME hà ghjuntu à un minimu di 16 mesi di US $ 8122.50 per tonna u venneri scorsu, in calata di 11% finu à u ghjugnu, è hè previstu di chjappà unu di i più grandi cali mensili in l'ultimi 30 anni.
Tempu di post: 18-sep-2023