Una ecunumia pulita emergerà cù i veiculi elettrici, u ventu è l'energia solare, è l'almacenamiento di a bateria rinfurzata. Un ingredientu indispensabile in u almacenamentu di l'energia hè u ramu per via di a so capacità unica di cunduce u calore è di l'electricità.
Per esempiu, un veiculu elettricu usa una media di 200 liri. Un solu pannellu solare cuntene 5,5 tunnillati di ramu per megawatt. L'agricultori di u ventu hà bisognu, è cusì a trasmissione di l'energia.
Ma l'attuali è i prughjetti di ramu glubale sò insufficenti per guidà a transizione à l'energia pulita. I Stati Uniti anu avà un grande deficit di ramu è hè un importatore netu. U futuru di l'energia pulita hà una barriera minerale.
A carenza hà digià fattu duppià i prezzi di u ramu in l'ultimi dui anni, è a dumanda hà da cresce di 50% in i prossimi dui decennii. gas naturale.
Goldman hà chjamatu a situazione una "crisa moleculare" è hà cunclusu chì l'ecunumia di l'energia pulita "ùn avissi accadutu" senza più rame.
In u 1910, un quartu di i travagliadori di l'Arizona sò stati impiegati in l'industria minera, ma da l'anni 1980 chì u numeru era diminuitu è ​​l'industria hà luttatu. Avà Tongzhou hè tornatu.
Mentre i ghjucatori stabiliti cuntinueghjanu à pruduce u ramu in i lochi tradiziunali cum'è Clifton-Morenci è Hayden, a nova esplorazione di ramu hè in sviluppi grandi è chjuchi.
A pruposta grande Resolution mine nantu à l'anzianu situ di a miniera Magma fora di Superiore scuntrà 25% di a dumanda US.
À u listessu tempu, i pruduttori sò sviluppati picculi dipositi chì sò stati ecunomicu inviable.Questi include Bell, Carlotta, Florence, Arizona Sonoran è Excelsior.
U "triangulu di rame" riccu di ramu trà i cunti di Superior, Clifton è Cochise hè stata minata per decennii è hà u travagliu è l'infrastruttura fisica per minà è spedite u ramu à i smelters è i mercati.
I dipositi di cobre sò u vantaghju ecunomicu di l'Arizona, simili à l'agricultura à u Midwest è i porti di spedizione internaziunali à a costa.
U novu ramu creerà millaie di boni impieghi di supportu di famiglia in l'Arizona rurale in difficultà, aumenterà i rivinuti fiscali di l'Arizona di miliardi, è furnisce una forte esportazione per alimentà a nostra crescita ecunomica.
In ogni casu, ci sò una quantità di prublemi di soglia chì deve esse trattatu mentre prucedemu. L'imprese di rame deve dimustrà un fornimentu d'acqua sicuru, una gestione rispunsevule di i tailings è duverebbe aspittà di "andà verde" cù i veiculi elettrici è i novi tecnulugia di cattura di carbone.
Inoltre, devenu dimustrà i più alti standard di cunsultazione cù e cumunità vicine è quelli chì anu un patrimoniu longu nantu à a terra.
Cum'è un difensore di l'ambiente è di i diritti umani, mi oppone à parechji sviluppi di ramu. Indipendentemente da e tentazioni ecunomiche, micca ogni miniera di ramu deve esse minatu. Deve esse fattu da cumpagnie rispunsevuli in i lochi ghjusti è à i normi ghjusti.
Ma aghju ancu fervently crede in transitioning à una ecunumia decarbonized per salvà u pianeta. A dumanda d'energia pulita per u ramu succederà sì o micca Arizona pruduce.
Cina, u più grande pruduttore di ramu minatu è raffinatu, hè in corsa per chjappà u vacuum.U stessu passa per altri paesi chì ùn aderiscenu micca à u travagliu di i Stati Uniti, i diritti umani o i normi ambientali.
Inoltre, quandu avemu da amparà e lezioni di a storia? A dependenza di l'America da u petroliu di u Mediu Oriente ci porta à a guerra. Oghji a dependenza di l'Europa à u gasu russu riduce a so influenza annantu à l'Ucraina. A seguita hè a dependenza di i minerali strategichi ?
Quelli chì in generale s'opponenu à u sviluppu di a miniera di rame in ogni locu mentre favurizanu per un futuru di energia pulita, permettenu à i cattivi attori - i fora di l'ambiente è l'abusatori di i diritti umani - per riempie un vacu in u mercatu. È creanu a debule americana.
Pudemu moralmente chjappà un ochju nantu à l'energia pulita mentre fate l'ochju à stu fattu bruttu?
L'ecunumia di l'Arizona di u 20u seculu hà avutu l'uriginale 5 "Cs", ma l'ecunumia di l'Arizona di u 21u seculu include chips di computer è energia pulita. Permettenu esse bisognu di novu cobre.
Fred DuVal hè u presidente di Excelsior Mining, membru di u cunsigliu di l'Arizona, ex candidatu à u guvernu è anzianu ufficiale di a Casa Bianca. Hè membru di u Cumitatu di Cuntribuzione di a Republica Arizona.


Tempu di post: 16-mar-2022